Jak pisać angażujące treściMarketerzy nieustannie próbują dotrzeć do klientów. Ale żeby to zrobić, muszą najpierw zdobyć uwagę klientów. To może być wyzwanie, ponieważ klienci są bombardowani wiadomościami każdego dnia. Aby przebić się przez ten hałas, trzeba być kreatywnym. Trzeba się wyróżnić z tłumu. Musisz dostarczyć wiadomość, która jest zarówno pamiętna, jak i angażująca. Aby to zrobić, musisz nauczyć się sztuki copywritingu.

Nie zapomnij o korzyściach ze słów korzyści

Wszystkie reklamy powinny mieć korzyść, która jest jasna i łatwa do zrozumienia. To nie musi być długie lub skomplikowane. Ale powinno być łatwo zobaczyć, co oferujesz swoim czytelnikom: Jeśli sprzedajesz produkt, co to robi dla kupującego? Jeśli sprzedajesz usługę, co ona robi dla klienta? Jeśli oferujesz pomysł, jak poprawia on życie ludzi? Jeśli oferujesz informację, co ta informacja robi dla Twoich czytelników? Jeśli oferujesz możliwość, co ona daje osobie, która z niej skorzysta?

Pokaż, nie tylko opowiadaj

Niektórzy myślą, że dobry copywriting polega na mówieniu ludziom, co mają robić, co myśleć i co kupić. Ale naprawdę dobry copywriting polega na pokazywaniu ludziom, jak osiągnąć ich cele. Nie będziesz kuszony, aby kupić coś, jeśli ktoś tylko mówi ci, aby to kupić. Będziesz bardziej zainteresowany, jeśli pokażą ci, jak produkt przyniesie ci korzyści i dlaczego powinieneś go kupić. Ludzie, którzy lubią pewien rodzaj muzyki, są bardziej skłonni do zakupu sprzętu muzycznego. Ale muszą zobaczyć, jak używanie tego sprzętu pomaga im tworzyć własną muzykę.

Nie bój się być zabawnym

Niektórzy ludzie myślą, że zabawne jest poza granicami w marketingu. Ale tak nie jest. Jeśli jesteś zabawny i jeśli jesteś zabawny w sposób, który odnosi się do twojego produktu lub usługi, znajdziesz swój komunikat docierający do odbiorców szybciej. Jeśli piszesz list sprzedażowy, możesz sprawić, że sam list będzie zabawny, lub możesz dodać humor do opisów produktów lub nagłówków. Jeśli piszesz bloga, możesz wyróżnić się humorem, który odnosi się do Twojego produktu lub usługi. Jeśli tworzysz posty w mediach społecznościowych, możesz dodać krótkie, humorystyczne filmiki lub posty. Jeśli tworzysz prezentacje, możesz dodać humor, aby pomóc słuchaczom zapamiętać twoje punkty. Jeśli tworzysz prezentację sprzedażową, możesz użyć humoru, aby pomóc słuchaczom zrelaksować się, bawić się i zapamiętać punkty, które przedstawiłeś.